zaterdag 15 november 2008

tussendoor...Elbow

Elbow - De Oosterpoort, Groningen - Niels ten Have - Music Photographer


Inmiddels het Elbow-concert beleefd in Groningen en het was zonder overdrijven fenomenaal. Geweldige zanger en niet te vergeten de rest van de band. Af en toe tranen van ontroering, wat wil een mens nog meer? Direct de volgende dag gekeken op Internet of er al iets is gepubliceerd en onder andere deze prachtige foto's ontdekt via Flickr. Contact gezocht met de fotograaf en enkele foto's bij hem besteld.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zal zo eens kijken op YouTube bij Elbow. Ik ken deze groep niet.
Leuk om via jouw weblog te lezen dat het een leuk concert was.

FGJ zei

Ik volg het Steentje uit de vorige reactie. Zegt mij ook niks. Eens kijken wat jou zo ontroerd, maar er is muziek waarbij ik me dat kan voorstellen.

Jan te Bokkel zei

Prachtig dat je zo genoten hebt van het concert en daar met foto's van anderen direct iets extra's aan toe kunt voegen