vrijdag 28 november 2008

Ding 17- bekijk een Web 2.0 site naar keuze

Na lezing van de Web 2.0 awards 2008 bedacht ik dat ik toch wel al heel wat sites ken en gebruik. En dankzij de 23 dingen-cursus veelvuldiger. Een heel fijne is voor mij www.applysomepressure.com
Deze site voor muziekliefhebbers is erg gevarieerd; er staan nieuwe muziektips, reviews, concertverslagen +reacties, quizzen en nog veel meer voor mij interessante dingen op. Kijk ook eens bij het onderdeel Mash-up Monday: daar worden muziekclips met elkaar gemixed. Pure fun natuurlijk, maar knap gedaan. Deze site staat op mijn iGoogle-pagina en ik kijk er dan ook dagelijks naar. Wel verslavend!

3 opmerkingen:

Jan te Bokkel zei

Weet je hoe je een link in kunt voegen voor de site die je noemt, zodat mensen direct doorkunnen?

Het is de 6e of 7e knop als je bericht aan het maken bent (Brida had er een mooie bijnaam voor...)

pippilangkous zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Als je op mijn weblog kijkt zie je bij ding 21 bij de reacties een duidelijke uitleg van Brida over de direct link.