vrijdag 28 november 2008

Ding 15- Podcast

Een bekend begrip, podcast (en vodcast). Ik beluister vaak achteraf nogmaals de JoepvanDeudecolumn, zoals die te horen is bij Giel op 3FM 's ochtends. Dan zit ik in de auto en mis ik hem soms of hoor hem nog gedeeltelijk. Ik moet er vaak hardop om lachen. Waarschijnlijk heeft menig medeweggebruiker mij wel eens verbaasd geobserveerd vanuit zijn/haar auto wanneer wij samen in de rij voor het rode licht stonden te wachten! Ook aardig: het Bieslog van Wim de Bie. Verder ben ik niet echt een radiomens; ik mis de beelden, zie liever de persoon erbij. Toepassingen voor de bibliotheek: uitzendingen zoals de OBA, maar ook bijvoorbeeld bij een Kinderpersbureau, een activiteit waar ik wel eens mee aan de gang zou willen. Bij ons in het gebouw is de redactie van regionaal dagblad De Stentor gevestigd. Toekomstmuziek?

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Mooie toekomstmuziek en ik hoop dat het meer muziek dan toekomst zal blijken te worden