zondag 12 oktober 2008

Ding 7 doe meer met Flickr...

Eerst maar eens op de 23 Dingen-site lezen wat de bedoeling is en natuurlijk verval ik dan weer in eindeloos kijken naar alle voorbeelden. Google Maps gebruik ik trouwens al erg vaak.
Heel leuk allemaal, puzzles maken en spelen met letters, maar je moet natuurlijk ook zélf eens aan de slag. En dan komt het erop aan: welke foto, wat zal ik er mee doen, etc. Jammer genoeg staan er nog niet veel foto's opgeslagen in mijn pc en heeft zoonlief de digitale camera mee op studiereis naar Zuid-Afrika. Dan maar gewoon zoeken in het enorme Flickr-aanbod. Gezocht op Cape Town (want daar zit mijn zoon Bas) en allerlei prachtige foto's bekeken. Ik probeer hiermee iets te bewerken.

Tot mijn verrassing zag ik vanmiddag dat Bas ook een weblog is gestart. Vanuit het vliegtuig begonnen, gisteren, toen hij boven Algerije vloog, met nog 8 vlieguren te gaan. Wat geweldig toch, dat je op deze manier (ook) met elkaar kunt communiceren, waar ook ter wereld!

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Dat is natuurlijk een echt leuke verrassing, als je via het web elkaar kunt volgen