zondag 26 oktober 2008

ding 10 Social bookmarking

Ik denk niet dat ik een account aanmaak bij Delicious. Mijn aantal bookmarks valt erg mee. Misschien raar, maar ik vind het ook niet zo erg om af en toe iets op een andere manier te zoeken. De bookmarks die ik privé gebruik hoef ik niet zo nodig overal te kunnen zien. Wat de bibliotheek betreft ligt dit wel anders. Ik ga hier wel mee aan de slag. Vooral op het gebied van jeugdbibliotheekwerk geeft het overzicht. Er is op ons vakgebied genoeg te "bookmarken" en we zijn nu eenmaal mensen van ordenen en structuur aanbrengen, nietwaar?

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Ik heb op Habini een bericht gezet over oa de prov-Aladin-delicious-account. Zo'n account wordt gemaakt, er wordt geinvesteerd, en vervolgens doet iedereen er toch niet al te veel mee, zo lijkt de gang van zaken wel eens.