zondag 21 september 2008

Ding 4 en Ding 5; RSS

Ik heb zowel een iGoogle-pagina gemaakt als me aangemeld bij Netvibes. Vreselijk, al die wachtwoorden die je toch maar weer moet bedenken! Voor een ietwat chaotisch mens als ik een zware opgave. En nu maar hopen dat ik mijn notities niet kwijtraak met de diverse wachtwoorden. Ik heb wel het idee dat ik met iGoogle beter uit de voeten kan. De persoonlijke pagina was snel gevuld met verschillende feeds en nog wat "flauwekuldingen" als kitten of the day. Netvibes roept bij mij nog vragen op: moet ik nu een openbare pagina of niet? Verwarrend allemaal. Maar goed: we geven 't niet op.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Iena,

Met netvibes ben ik ook aan het stoeien geweest. Ik had me ook aangemeld bij Igoogle maar ga toch verder met Netvibes.
Ik neem aan dat jij ook steeds dezelfde wachtwoorden gebruikt?
Je moet inderdaad wel vaak inloggen of een account aanmaken.
Succes verder.

Groetjes,
Annie

Jan te Bokkel zei

Nu is het nog veel verschillende diensten bekijken en ontdekken, dat levert veel inlogprocedures op. Als het goed is, wordt dat onderdeel op een gegeven moment een detail, maar het blijft een (veeleisend) aandachtspunt.